zpět na vyhledávání

Admin. koordinátor/ka zakázek s NJ/FJ – i junior, flexi prac. doba, HO

LinkedIn
Lokalita
Plzeň
Druh pozice
Plný úvazek
Mzda / ohodnocení
-
Zveřejněno

POPIS PRACOVNÍ POZICE

Pro stabilní společnost hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, který/á ovládá němčinu na komunikativní úrovni, nebo má silnou znalost francouzštiny. Pokud Vám práce na počítači není cizí, umíte se rychle zorientovat v systému a máte smysl pro detail, pak by pro Vás tato pozice mohla být tou pravou.

Nabízíme možnost home office 2x týdně, flexibilní pracovní dobu, získání praxe v zajímavém oboru i odvětví a další fajn benefity. Pozice je vhodná také pro absolventy či kandidáty na juniorské úrovni.

A co bude náplní Vaší práce?

– Přijímání a zpracování zákaznických objednávek – zadání, kontrola a předání do výroby či dalším oddělením
– Každodenní komunikace v NJ nebo FJ
– Koordinace průběhu zakázek – hlídání termínů, podkladů a informací, které je třeba mít správně a včas
– Administrativa v interním systému, kontrola údajů a příprava pro fakturaci
– Práce v programu v němčině

Pracovní doba: flexibilní začátek i konec, HO 2x týdně

Nástup je možný ihned, nebo dle domluvy.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis – rádi se s Vámi spojíme a povíme více.

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY

  • motivující mzdu dle praxe a samostatnosti
  • získání praxe, rozšíření znalostí v oboru
  • možnost využití FJ a NJ
  • roční odměny
  • závodní stravování
  • stravenkový paušál
  • flexibilní pracovní dobu
  • HO 2x týdně
  • 4 dny volna navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • firemní PC i mobil
  • adekvátní zaškolení od kolegů
  • moderní a nové kanceláře
  • Přátelský kolektiv
  • Firemní akce

POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE

  • Pokročilou znalost NJ (slovem i písmem), příp. dobrou znalost FJ
  • Dobrou orientaci v MS Office (Excel, Word), obecně na PC
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivý přístup

Odpověď

    SLÍDET POZICI