20 let na českém trhu

Administrativní pracovník/ce ve skladu - výdej zboží

Místo práce:
Jihlava
Platové ohodnocení:
-
Pracovní poměr:
Trvalý pracovní poměr
Typ úvazku:
Plný úvazek
popis pracovní pozice
Pro našeho významného klienta, světového výrobce obalových materiálů, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici: Expedient/ka - skladový/á účetní. Náplní Vaší práce bude příjem a výdej materiálu v systému SAP, vystavování dodacích listů, plánování expedice, administrativní činnosti spojená s příjmem materiálu a expedováním hotových výrobků.

Práce probíhá ve 2 směnném režimu (ranní a odpolední směna). Nástup možný od 1.3. 2021.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- 5 týdnů dovolené
- odpovídající mzdové ohodnocení
- stabilní práci v mezinárodní společnosti
- příspěvek na stravování
- profesionální a přátelský kolektiv
POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE
- středoškolské vzdělání
- samostatnost při řešení zadaných úkolů
- komunikativnost a aktivní přístup k práci
- znalost MS Office, SAP výhodou
Kontaktní formulář
Mám zájem o Administrativní pracovník/ce ve skladu - výdej zboží

Nahrát životopis
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.
údaje označené jsou povinné
Kontaktní informace
Kontaktní osoba:
Konzultantka pobočky Jihlava
Telefon:
778 528 984
Doporučit nabídku známému
Administrativní pracovník/ce ve skladu - výdej zboží
údaje označené jsou povinné