Dočasné přidělení

Dočasné přidělení zaměstnanců (personální leasing) – zajistíme Vám kvalitní pracovníky od administrativních pozic až po pozice ve výrobě

Tato služba je pro Vás zajímavou v okamžiku, kdy potřebujete využít flexibilní pracovní sílu – Vy jste tím, kdo určuje pracovní dobu, ať trvá jen několik hodin či standardní délku pracovní směny ve Vaší společnosti. Zajistíme Vám kvalitní pracovníky na několik týdnů či měsíců dle Vašich potřeb. Cílem této služby je nejenom ušetřit Vám čas věnovaný výběru brigádníků, ale i oprostit Vás od administrativní agendy spojené s jejich zaměstnáním.

Výhody spolupráce s námi:

  • velká databáze kandidátů na různé druhy pozic, která se každý den aktualizuje v rámci celé ČR
  • testování jednotlivých kandidátů dle Vašich požadavků
  • pravidelný reporting a online přístup k důležitým datům o spolupráci
  • každodenní péče o dočasně přidělené zaměstnance
  • možnost využití 24 hodinové služby našich konzultantů
  • možnost využití in-house servisu
  • flexibilní doba dočasného přidělení zaměstnanců
  • možnost neustálého prodlužování pracovního poměru na dobu určitou
  • úspora nákladů na personalistiku a mzdové oddělení díky oproštění se od náboru vhodných pracovníků, od administrativy spojené s jejich zaměstnáním i zpracováním mezd
  • případné problémy s pracovníky vyřešíme my

Přezaměstnání kmenových zaměstnanců klienta (personální outsourcing)

Tato služba umožňuje převod stávajících (či klientem nově vybraných) zaměstnanců pod naši společnost – my jsme tím, kdo s pracovníky řeší kompletní agendu plynoucí ze zaměstnaneckého vztahu. V rámci této služby máte možnost navýšení počtu zaměstnanců, aniž by došlo k navýšení Vašeho headcountu nebo můžete díky této službě zaměstnat skrze naši agenturu Vámi nalezené brigádníky, ať na kratší či delší časové úseky.

Výhody spolupráce s námi:

  • pravidelný reporting a online přístup k důležitým datům o spolupráci
  • každodenní péče o dočasně přidělené zaměstnance
  • možnost využití 24 hodinové služby našich konzultantů
  • možnost využití in-house servisu
  • flexibilní doba dočasného přidělení zaměstnanců
  • možnost neustálého prodlužování pracovního poměru na dobu určitou
  • úspora nákladů na personalistiku a mzdové oddělení díky oproštění se od administrativy spojené s jejich zaměstnáním i zpracováním mezd
  • případné problémy s pracovníky vyřešíme my

Vyzkoušej a převezmi (try and hire) – zajistíme Vám kvalitní pracovníky od administrativních pozic až po pozice ve výrobě

Cílem této služby je umožnit Vám delší časový úsek na vyzkoušení schopností zaměstnance – aniž byste byli na počátku pracovního poměru s pracovníkem zatíženi administrativní agendou spojenou se zaměstnáním vhodného kandidáta. V případě oboustranné spokojenosti pak již nic nebrání k bezproblémovému uzavření trvalého pracovního poměru.

Výhody spolupráce s námi:

  • velká databáze kandidátů na různé druhy pozic, která se každý den aktualizuje v rámci celé ČR
  • testování jednotlivých kandidátů dle Vašich požadavků – během zaměstnání u naší společnosti máte maximální možnost prověření schopností pracovníka před případných převodem k Vaší společnosti
  • pravidelný reporting a online přístup k důležitým datům o spolupráci
  • každodenní péče o dočasně přidělené zaměstnance
  • možnost využití 24 hodinové služby našich konzultantů
  • možnost využití in-house servisu
  • flexibilní doba dočasného přidělení zaměstnanců
  • možnost neustálého prodlužování pracovního poměru na dobu určitou
  • úspora nákladů na personalistiku a mzdové oddělení díky oproštění se od administrativy spojené s jejich zaměstnáním i zpracováním mezd
  • případné problémy s pracovníky vyřešíme my

Služba in-house servis (on-site řešení)

Cílem této služby je zajistit Vám i dočasně přiděleným zaměstnancům okamžitý operativní servis přístupný přímo na Vašem pracovišti prostřednictvím přítomnosti našeho zkušeného konzultanta. Obsah této služby vždy přizpůsobujeme Vašim konkrétním požadavkům vyplývajících z potřeb na jednotlivých provozovnách a pracovištích.

Tato služba může obsahovat a řešit níže uvedené:

  • přítomnost in-house koordinátora na všech či jen na některých směnách
  • mapování absencí a vytváření statistik, pravidelný reporting o náborech, fluktuaci, nemocnosti či důvodech odchodu atd.
  • spolupráce s klientem při plánování obsazenosti přesčasových směn
  • kontrola či evidence docházky dočasně přidělených zaměstnanců
  • vydávání stravenek a OOPP dočasně přiděleným zaměstnancům
  • participace či úplné zajištění zaškolování či dalšího průběžného školení dočasně přidělených zaměstnanců
  • získávání informací od dočasně přidělených zaměstnanců a poskytování zpětné vazby klientovi
  • vyvíjení činnosti ke zlepšování kázně a loajality dočasně přidělených zaměstnanců
  • rychlejší a lepší začlenění dočasně přidělených zaměstnanců do jednotlivých týmů
  • kvalitní péče o zaměstnance vedoucí ke zvýšení motivace a identifikace s Vaší společností
  • online přístup k důležitým informacím o spolupráci jako jsou pracovní smlouvy, docházka, reporty či výplatní pásky, formuláře o vstupních zdravotních prohlídkách atd.

Díky této službě můžete lépe kontrolovat dočasně přidělené zaměstnance, lépe je „vtáhnout“ do Vaší firemní kultury, snížit absence či zlepšit komunikaci s takto přidělenými zaměstnanci.

Na Vás je rozhodnout se, co by tato služba měla obsahovat a co na konkrétní provozovně touto službou chcete řešit. Stačí nám, když nám vyčleníte prostor v rámci provozovny a vše ostatní již zařídíme: od vybavení kancelářským vybavením, technikou, až po obsazení pozice koordinátora dostatečně kvalifikovaným pracovníkem, který s Vámi bude intenzivně spolupracovat tak, aby poskytovaná služba byla pro Vás co nejefektivnější.

+420 222 233 117, info@indexnoslus.cz            Partner: Práce a brigády © Copyright 2006-2017, www.indexnoslus.cz, Všechna práva vyhrazena. | Tvorba webových stránek - AiVision, s.r.o.